HBO Max má 28,7 milionu předplatitelů, ale ne všichni se na ně ve skutečnosti ještě dívají

35

HBO Max, nový prémiový streamovací kanál od společnosti Warner Media společnosti AT&T, uvedl ve čtvrtek ve své zprávě o příjmech, že si ve třetím čtvrtletí aktivovalo předplatné služby 8,6 milionu zákazníků, čímž se celkový počet předplatitelů HBO a HBO Max v USA zvýšil na 38 milionů – před cílem společnosti, tj. 37 milionů do konce roku 2020 – a 57 milionů na celém světě.

AT&T počítá „aktivace“ i předplatitele, protože mnoho zákazníků, kteří již platí za HBO, má přístup k HBO Max jako součást svého balíčku, ale dosud si toto předplatné neaktivovali a začali sledovat. Podle zprávy o příjmech bylo 28,7 milionu zákazníků způsobilých získat HBO Max na konci třetího čtvrtletí, ale aktivace HBO Max k dnešnímu dni je 12,7 milionu, což znamená přibližně polovinu stávajících předplatitelů HBO, kteří mohli získat HBO Max zdarma Zatím jsem nesledoval Max obsah (a možná neví, že je jim k dispozici). A HBO Max stále není na hlavních platformách, jako je Roku, což pravděpodobně mělo dopad na růst předplatitelů.

Zbytek výsledků společnosti AT&T ve třetím čtvrtletí byl smíšený. Její kabelová divize, jejíž součástí je i DirecTV, ztratila ve čtvrtletí 627 000 zákazníků. ale předplatitelé širokopásmového připojení vzrostli o 158 000, včetně více než 100 000 předplatitelů v jednom ze svých plánů Keep Americans Connected. Její bezdrátová divize zaznamenala nárůst o 645 000 předplatitelů telefonních čísel.

Společnost AT&T zaznamenala ve třetím čtvrtletí zisk 2,8 miliardy USD, což je pokles z 3,7 miliardy USD před rokem. Příjmy byly také nižší a dosáhly 42,3 miliard USD ve srovnání se 44,6 miliardami USD ve čtvrtletí před rokem. Její divize Warner Bros. zaznamenala pokles tržeb o 28 procent na 2,5 miliardy dolarů, což je hit z uzavřených kin a uvedení filmů se zpožděním až do příštího roku. Tržby HBO ve třetím čtvrtletí poklesly o 2,1 procenta na 1,8 miliardy USD.