Samira je postava přející si uspokojit hráče, kteří si užívají stylové kombinování schopností. Její herní styl a gameplay odměňuje hráče, kteří jí budou mainit a budou přemýšlet nad tím, jak se správně umístit v teamfightech. Samira je postava s vysokou mobilitou a poškozením. Je určena především jako ADC a měla by se tak využívat vzhledem k synergii v její pasivní schopnosti.
Runy a schopnosti
Conqueror je standardním základní runou, kterou byste vždy měli zvolit do hry se Samirou. Vzhledem k tomu, že Samira má více schopností, je pro ni stackování Conqueroru snadný úkol. Navíc, kdykoli použijete schopnosti Samiry na krátkou vzdálenost, jako jsou melee verze jejího základního útoku a Q, získá dva stacky Conqueroru, na rozdíl od ranger šampionů, kteří by získali pouze jeden stack.
Alternativní možností by mohl být také Fleet Footwork. Tato runa by měla být použita pouze tehdy, když hrajete špatný matchup proti šampionům jako je Caitlyn nebo Jhin. Ovšem když vyberete tuto runu, budete opravdu pociťovat menší poškození oproti Conqueroru, proto bychom to příliš nedoporučovali.
Pokud vezmete Samiru na solo linku, kde máte výhodu proti soupeři, je Dark Harvest možné zvážit. Jelikož můžete neustále ničit svého protihráče a hledáte více soubojů, může vám Dark Harvest během teamfightu poskytnout větší poškození.
Předměty, komba a způsob hry
Navzdory tomu, že je Samira ADC, nescaluje příliš dobře s attack speedem jako ostatní postavy v její roli. U Samiry je vzhledem k jejím schopnostem podstatná cooldown redukce, samotné poškození a také lifesteal. To jí pomůže nejvíce v jejím kitu.
To znamená, že Essence Reaver, Infinity Edge a Death’s Dance a Bloodthirster jsou vcelku ideální itemy. I když Samira nepreferuje rychlost útoku, tak koupení itemu, který tento atribut podpoří, nemusí být špatnou volbou především kvůli jeho využítí se schopností E.
Jakmile dosáhnete šesté úrovně, je vaším cílem se vždy v teamfightu dostat co nejrychleji na známku S, což vám povolí využít vaši ultimátku. To znamená, že procvičování kombinací je klíčem k úspěchu se Samirou. Jedno ze standardních komb Samira začíná se schopností Blade Whirl. Pokud provedete základní útok, Q, W, E, druhý zásah W a Q, získáte okamžitě svůj stupeň S, což vám umožní seslat Inferno Trigger co nejdříve.
V early a mid game byste měli preventivně obtěžovat nepřátele pomocí Q a automatických útoků, což vám umožní včasný přístup ke zvýšení vaší úrovně. Jakmile dostanete protihráče dostatečně do temných míst, můžete hru jako nafeeděná Samira jednoduše potahat pomocí ultimátky a vašich resetů na E.
V late game je nutné využít W na odražení nepřátelských schopností. Samira má také mnoho cest k navigaci během týmového boje kvůli jejímu E. Pokud jste někdy znepokojeni tím, že vás zasáhne nepřítel, můžete castit Wild Rush směrem k spoluhráči, což vám poskytne více prostoru pro dýchání, abyste mohli střílet z dálky.
I když Samira vyniká v boji na krátkou vzdálenost, je nejlepší nechat nejprve zapojit své spoluhráče s kontrolou davu. Samira svítí, když nepřátelé nemají cooldown, aby jí mohli odpovědět.
Vyplatí se hrát?
Tato otázka má velmi jednoduchou odpověď. Samozřejmě, že ano. Postava vyšla jako velmi nevybalancovaná a je momentálně velmi přesílená. Ihned několik hodin po vydání vyšla aktualizace, kde ji zhoršili životy. To jen ukazuje to, jak je opravdu přesílená. Profi hráči na ní mají jasný názor a ihned ji hrají kdykoliv to jen jde, aby se ji maximálně naučili a využili tak její potenciál.
Zdá se, že díky Samiře vrátí do mety například také Rakan, což by znamenalo další zajímavé střety na botlane. Samira je opravdu silná postava. PC hra League of Legends má tak další přírustek do rodiny svých postav. Někteří hráči se ale bojí, že bude velmi zhoršená a za několik měsíců se tak nebude hrát již vůbec.
Co si o tom myslíte vy? Jaká bude tato postava v porovnání s ostatními?