Twitch provozuje PSA pro lidi, kteří na webu používají blokátory reklam, a nikdo není šťastný

11

Reklamy jsou na Twitche stejně důležité jako na jakémkoli webu, který se spoléhá na příjmy inzerentů. (Dobrý den od Vox Media.) Ale je to válka. Blokátory reklam udržují weby bez reklam a samotné weby se kolem blokátorů inovují. Eskalace je normou.

Je to také pozadí aktuální kontroverze založené na reklamách na streamovacím webu. Twitch prosadil aktualizaci, která rozbila uBlock, populární blokování reklam. Uživatelé UBlock byli náhle uvítáni vyskakovacím oknem s poznámkou, že mohou používat nástroj nebo rozšíření prohlížeče jiného dodavatele, které „ovlivňují výkon webu“ každých 10 nebo 20 minut – něco jako reklama uprostřed reklamy spouštěná webem.

Mluvčí Twitch mi řekl, že uživatelé dostávají toto konkrétní vyskakovací okno, protože nástroj, který používají, manipuluje s kódem webu. Tato osoba zdůraznila, že experiment uprostřed reklamy skončil a dodala, že Twitch ve skutečnosti nezměnil celkovou hustotu reklam na webu – to znamená, že jediné automatizované reklamy běžící na webu jsou prerolly a streamery je mohou pro své předplatitele deaktivovat . (Rovněž poznamenali, že některé větší streamery mohou ke spouštění automatických reklam ve svých streamech používat nástroje třetích stran a že se někdy může zdát, že pocházejí z Twitch.) Twitch říká, že necílí na blokování reklam uživatelé s více reklamami než s jinými.

U společnosti Twitch se reklamy trochu liší od reklam na jiných bezplatných webech: protože služba je aktivní, reklamy tak, jak jsou aktuálně vytvořeny, zakrývají obsah. Na YouTube vám mohou chybět věci, které nemůžete, například YouTube. Představte si, pokud chcete, že sledujete fotbalový zápas, když se uprostřed hry spojky spustí nepřeskočitelná reklama. Samozřejmě můžete vždy vidět záznam, což znamená, technicky vzato, že vám nic neuniklo. Cítit se však hrozně, že jsme přišli o zásadní okamžik, který se odehrává. Taková byla situace na pár let v létě na Twitchi: společnost začala testovat automatizované reklamy uprostřed reklamy, které byly všeobecně nenáviděny.

Sečteno a podtrženo: když je reklama blokována, nikdo nevydělává peníze – ani streamery, ani Twitch. To znamená, že když jsou CPM tím, čím jsou, streamery se zhoršují. V září vydělávali američtí partneři i přidružené společnosti 3,50 $ za 1 000 zhlédnutí reklamy.

“Věci jsou nepřátelské, protože streamery nemají rádi zobrazování reklam.” A divákům se také reklamy nebudou líbit, “říká Lowco, Twitch partner, když ji oslovím na Discordu. “Když získáváte 10 diváků … běžící reklamy, myslím, že se to prostě nesčítá, že?” A pro diváky je to velmi rušivé, “pokračuje. “Myslím, že Twitch může v tomto ohledu udělat mnohem lépe, vytvářet reklamy, něco, co funguje pro streamery.”

Lowco říká, že nemá problém s Twitch cílením na uživatele, kteří používají software na blokování reklam, protože je to velká část obchodního modelu Twitch. Ale také říká, že si myslí, že Twitch může být lepší díky svým fáborům. “Myslím, že pokud chcete vynutit reklamy, nebude to fungovat,” říká. “Twitch je o komunitě, dokud nedojde k těmto typům věcí.” A pak to vypadá velmi shora dolů. A pro mě si myslím, že lidé reagují negativně na tento typ násilné implementace, víte. “ Což se zdá být pravdivé.

Rovněž si myslí, že reklamy na Twitchi lze jednoduše vylepšit. “Můžete mít přeskočitelné reklamy, lepší vložené reklamy, reklamy dolní třetiny, které jsou více spojeny s živým obsahem – živá povaha Twitch.”